ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Ο Πωλητής παραδίδει τα προϊόντα στον Πελάτη σύμφωνα με τους όρους που αναφέρονται στις περιγραφές των προϊόντων. Αυτοί οι όροι είναι ενδεικτικοί και δεν ισχύουν σε περιπτώσεις όπου ο Πωλητής δεν διαθέτει τα απαιτούμενα προϊόντα σε απόθεμα και ο Πελάτης έχει ενημερωθεί έγκαιρα για την έλλειψη των παραγγελθέντων προϊόντων. Μπορεί, όμως, η παράδοση να λάβει χώρα νωρίτερα κατόπιν προηγούμενης συνεννοήσεως με τον Πελάτη. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας, εφ’ όσον αυτό συμφωνηθεί με τον Πελάτη.
Ταυτόχρονα, ο Πελάτης συμφωνεί ότι, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η παράδοση ενδέχεται να καθυστερήσει λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων πέραν του ελέγχου του Πωλητή. Στην περίπτωση αυτή ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να επικοινωνήσει άμεσα με τον Πελάτη και να συμφωνήσει τους νέους όρους παράδοσης.
Σε όλες τις περιπτώσεις, ο Πωλητής απαλλάσσεται από την ευθύνη για παραβίαση των προθεσμιών παράδοσης των προϊόντων, αν τα προϊόντα δεν παραδοθούν στον Πελάτη ή δεν παραδοθούν στον Πελάτη εγκαίρως λόγω περιστάσεων που εξαρτώνται από τον Πελάτη.
Τρεις (3) ημέρες πριν από την παράδοση, ο Πωλητής επικοινωνεί με τον Πελάτη για να συμφωνηθεί η ακριβής ώρα παράδοσης στον ίδιο ή στο πρακτορείο/μεταφορική εταιρεία που έχει επιλέξει. Οι παραγγελίες εκτελούνται εντός του εργασίμου οκταώρου (09:00 πμ – 17:00 μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και (επισήμων) αργιών.
Σε κάθε περίπτωση ο Πωλητής ενημερώνει έγκαιρα τον Πελάτη για τον χρόνο παράδοσης.
Κατά την παραγγελία προϊόντων, ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει την μέθοδο παράδοσης των προϊόντων, δηλ. να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία παράδοσης που παρέχεται από τον Πωλητή, ή να τα αναλάβει από το σημείο συλλογής του Πωλητή.

Παράδοση προϊόντων στον Πελάτη:

Ο Πελάτης, ο οποίος επιλέγει την υπηρεσία παράδοσης κατά την στιγμή της παραγγελίας, αναλαμβάνει να αναφέρει τον ακριβή τόπο παράδοσης των προϊόντων.
Ο Πελάτης αναλαμβάνει να δεχθεί ο ίδιος τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο αναφερόμενος στην παραγγελία ως παραλήπτης Πελάτης δεν μπορεί να παραλάβει ο ίδιος θα πρέπει έγκαιρα να το γνωστοποιήσει στον Πωλητή. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν μπορεί να δεχθεί ο ίδιος τα προϊόντα και τα προϊόντα παραδοθούν στην καθορισμένη διεύθυνση και με βάση άλλες πληροφορίες που παρέχει ο Πελάτης, ο Πελάτης δεν δικαιούται να προβάλει αξιώσεις κατά του Πωλητή σχετικά με την παράδοση των προϊόντων σε ένα ακατάλληλο πρόσωπο.
Η παράδοση (μεταφορά) προϊόντων εντός Αττικής είναι δωρεάν και εκτελείται από τον Πωλητή, ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα εκτελείται από πρακτορείο/μεταφορική εταιρεία που επιλέγεται ελεύθερα από τον Πελάτη, ο οποίος αναλαμβάνει την ευθύνη για την αποστολή τους και τα έξοδά της.
Σε περίπτωση που στην διεύθυνση παράδοσης που έχει δώσει ο Πελάτης είναι δύσκολη η πρόσβαση από μέσο μεταφοράς του Πωλητή (π.χ. φορτηγό) ή δεν επιτρέπεται η είσοδος στα μέσα μεταφοράς του Πωλητή, τότε ο Πελάτης παρακαλείται να το γνωστοποιήσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας έτσι ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Σε περίπτωση που δεν γίνει η ενημέρωση, τότε ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να παραδώσει τα προϊόντα στο κοντινότερο προσβάσιμο από το μέσο μεταφοράς σημείο ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον Πελάτη για την παράδοση των εμπορευμάτων έως το πεζοδρόμιο της εισόδου.
Τα έπιπλα παραδίδονται μόνο στον τόπο όπου μπορεί να φτάσει το όχημα της μεταφορικής.

Εντός Αττικής ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να μεταφέρει τα έπιπλα μέχρι τον ακριβή χώρο παράδοσης (π.χ. να ανεβάσει τα έπιπλα στο διαμέρισμα του Πελάτη). Στις περιπτώσεις όπου το ανέβασμα των προϊόντων σε όροφο κρίνεται αδύνατο από τις σκάλες ή από τον ανελκυστήρα, τότε η παράδοση θα πραγματοποιηθεί με επιπλέον κόστος χρέωσης γερανού εφόσον ο Πελάτης συναινεί σε αυτό. Εντός Αττικής σχεδόν όλα τα έπιπλα παραδίδονται μη συναρμολογημένα σε κουτιά και συναρμολογούνται από τον Πωλητή επί τόπου.

Εκτός Αττικής όλα τα έπιπλα παραδίδονται μη συναρμολογημένα σε κουτιά από πρακτορείο που έχει επιλέξει ο Πελάτης και σε περιπτώσεις που απαιτείται συναρμολόγηση τα έπιπλα συνοδεύονται από οδηγίες συναρμολόγησης και απαραίτητα προς τούτο εξαρτήματα.

Παραλαβή από τα σημεία συλλογής του Πωλητή:

Ο Πελάτης μπορεί να παραλάβει τα προϊόντα δωρεάν από το σημείο συλλογής του Πωλητή, όταν αυτά είναι διαθέσιμα, ήτοι από τις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας «ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΡ ΚΟΥΡΤΗΣ ΑΕ» στην Κηφισιά Αττικής (οδός Μαλακώντα 6, ΤΚ: 145 64).
Τα παραγγελθέντα προϊόντα πρέπει να παραληφθούν το αργότερο εντός είκοσι (20) ημερών από την παραλαβή της επιβεβαίωσης του Πωλητή ότι η παραγγελία είναι ‘έτοιμη’ (τα προϊόντα έχουν συγκεντρωθεί και είναι έτοιμα για παραλαβή). Εάν ο Πελάτης δεν παραλάβει τα προϊόντα εγκαίρως, ο Πωλητής τον ειδοποιεί με e-mail και στην περίπτωση που εκείνος δεν ανταποκριθεί διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει την παραγγελία χωρίς προειδοποίηση και να επιστρέψει το ποσό που έχει πληρωθεί.
Τα προϊόντα μπορούν να παραληφθούν μόνο από το πρόσωπο που κατέθεσε την παραγγελία ή το πρόσωπο που κατονομάζεται κατά την στιγμή της παραγγελίας. Κατά την παραλαβή των προϊόντων, είναι απαραίτητο να μεταφερθεί και να προσκομιστεί έγκυρο έγγραφο ταυτότητας (δελτίο ταυτότητας, διαβατήριο ή νέο υπόδειγμα άδειας οδήγησης) στον υπάλληλο/προστηθέντα του Πωλητή.
Κατά την παράδοση των προϊόντων στον Πελάτη, ο Πελάτης, μαζί με τον Πωλητή ή τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του, ελέγχει την κατάσταση της αποστολής και των αντικειμένων και υπογράφει το έγγραφο παραλαβής – παράδοσης. Μετά την παραλαβή της αποστολής από τον Πελάτη, τα προϊόντα θεωρείται ότι έχουν παραδοθεί στην κατάλληλη κατάσταση, δεν παρουσιάζουν ελαττώματα και δεν υπάρχουν διαφορές στη σύνθεση των αντικειμένων. Αν ο Πελάτης παρατηρήσει ότι η συσκευασία των προϊόντων είναι κατεστραμμένη (τσαλακωμένη, υγρή ή έχει καθ’ οιονδήποτε τρόπο εξωτερικά υποστεί φθορά), τα προϊόντα είναι κατεστραμμένα ή δεν είναι σωστά συναρμολογημένα, πρέπει να το επισημάνει, παρουσία του Πωλητή ή του αντιπροσώπου/υπαλλήλου/προστηθέντος του ή του υπαλλήλου του πρακτορείου μεταφοράς, ώστε να συνταχθεί έκθεση σχετικά με παραβάσεις/ασυμφωνίες ως προς την παραγγελία. Εάν ο Πελάτης δεν προβεί σε τέτοιες ενέργειες, ο Πωλητής θα απαλλαγεί από την ευθύνη του έναντι του Πελάτη για τυχόν ελαττώματα των προϊόντων, εκτός εάν τα ελαττώματα αυτά δεν μπορούσαν να εντοπιστούν με εξωτερική επιθεώρηση.
Εάν ο Πωλητής δεν παραδώσει τα προϊόντα μέσα στην προθεσμία και ο Πελάτης έχει πληρώσει για τα προϊόντα και την παράδοση τους, ο Πωλητής θα επικοινωνήσει με τον Πελάτη, προσπαθώντας να προσδιορίσει άλλο χρόνο παράδοσης. Εάν ο Πελάτης δεν παραλαμβάνει τα προϊόντα, τα προϊόντα αυτά θα επιστραφούν στον Πωλητή, η παραγγελία θα ακυρωθεί και τα χρήματα του Πελάτη, εάν έχουν καταβληθεί, θα επιστραφούν στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό.

Κλείσιμο
Κλείσιμο
Καλαθι (0)

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας. Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.


Language
KOURTIS Contract
KOURTIS Junior
KOURTIS Office