Ο Πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν, χωρίς να διευκρινίσει το λόγο, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του, εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική συσκευασία και δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
Τα ελαττωματικά προϊόντα είτε διορθώνονται είτε αντικαθίστανται.
Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα σύμφωνα με τον παρόντα Όρο, ο Πελάτης ενημερώνει τον Πωλητή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέσω e-mail maroussi@kourtis.gr (Ο Πελάτης μπορεί να στείλει φωτογραφίες των ελαττωμάτων ή ζημιών ούτως ώστε ο Πωλητής να ανταποκριθεί ευχερέστερα και ταχύτερα στην επιδιόρθωση του προβλήματος).
Κατά την επιστροφή των προϊόντων στον Πελάτη πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία. Εξυπακούεται ότι για την επιθεώρηση του προϊόντος φυσικά ο Πελάτης μπορεί να κόψει την ταινία συσκευασίας που κρατά τα πακέτα κλειστά.
- το προϊόν δεν πρέπει να είναι κατεστραμμένο από τον Πελάτη (οι αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος ή της συσκευασίας του που ήταν απαραίτητες για την επιθεώρηση του προϊόντος δεν μπορούν να θεωρηθούν ως ουσιαστικές αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος).
- το προϊόν δεν πρέπει να χρησιμοποιείται χωρίς απώλεια της εμφάνισης του εμπορίου (άθικτες ετικέτες, προστατευτικά φιλμ κλπ.).
- η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να συνοδεύεται από απόδειξη της αγοράς και παράδοσής του και την κάρτα εγγύησης, αν παραδόθηκε τέτοια.
Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές λευκών ειδών με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.).
Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να μην αποδεχθεί τα προϊόντα που επιστρέφει ο Πελάτης, εάν ο Πελάτης δεν ακολουθήσει την διαδικασία επιστροφής που ορίζεται στον παρόντα Όρο.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπορούν να παραδοθούν από τον ίδιο τον Πελάτη. Εάν ο Πελάτης δεν έχει την ευκαιρία να επιστρέψει τα προϊόντα ο ίδιος, ο Πωλητής αναλαμβάνει να παραλάβει τα προϊόντα και να τα αντικαταστήσει με παρόμοια κατάλληλα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο Πωλητής δεν έχει παρόμοια προϊόντα, επιστρέφει στον Πελάτη τα χρήματα που καταβλήθηκαν για το(α) πωληθέν(τα) προϊόν(τα). Ο Πωλητής οφείλει να επιστρέψει στον Πελάτη τα χρήματά του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του αιτήματός του ακύρωσης της αγοράς. Ωστόσο, ο Πωλητής μπορεί να μην επιστρέψει τα χρήματα στον Πελάτη, εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ενημέρωσή του για ακύρωση της αγοράς. Οι επιστροφές και οι αλλαγές προϊόντων πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους Όρους που ισχύουν κατά την στιγμή που εκφράστηκε η πρόθεση του Πελάτη για επιστροφή/αλλαγή.
Σε όλες τις περιπτώσεις, τα χρήματα για τα επιστρεφόμενα προϊόντα μεταφέρονται με εντολή πληρωμής στον τραπεζικό λογαριασμό του πληρωτή και μόνο. Τα χρήματα επιστρέφονται μόνο για το προϊόν και όχι για τις πληρωμένες υπηρεσίες. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα παραληφθούν από τον πλησιέστερο χώρο που μπορούν να φτάσουν τα φορτηγά του Πωλητή ή του πρακτορείου μεταφοράς και των συνεργατών τους.